Створюємо якісний та корисний контент, який привертає увагу, будує довіру та стимулює до дії. Від статей до візуала — ми підбираємо формат, що найкраще відповідає вашій аудиторії.
Контент-маркетинг — це як розмова, яка допомагає вашим клієнтам зрозуміти, хто ви і чому вони мають вибрати саме вас. Уявіть собі, що ви сидите з потенційними клієнтами за чашкою кави, і замість того, щоб напряму продавати їм щось, ви ділитеся цікавими історіями, корисними порадами або розповідаєте, як ваш продукт може вирішити їхні проблеми. Саме так і працює контент-маркетинг!
- Створення контент-стратегії
- Підвищення конверсії
- SEO-копірайтинг
- Аналіз ключових слів
- Розроблення промоакцій
- Планування контент-календаря
- Оновлення старих текстів
- Моніторинг та аналіз контенту
Підвищення видимості
Підбираємо підхід до контенту, який оцінять пошуковики і полюблять клієнти. Якісні тексти = зацікавлена аудиторія = вищі шаблі у пошукових системах.
Управління репутацією
Формуємо позитивний імідж для компанії через якісний контент і допомагаємо вчасно та ефективно реагувати на будь-які відгуки.
Конвертація відвідувачів
Перетворюємо людей, які прийшли подивитися, на клієнтів, які купують, радять друзям і залишаються лояльними до бренду.
Аналіз контенту
Визначаємо чи «працює» ваш контент і покращуємо його. Впевнюємося що зміни очевидні не тільки через числа у звітах, а й у дохідності проєкту.
Найбільш поширені запитання
Чому обирають Boosters?
До того, як взятися за проєкт, ми завжди впевнюємося що ми на одній хвилі з нашим клієнтом. Ви знатимете що саме ми можемо для вас зробити та скільки це коштуватиме. Поведінка пошуковиків непередбачена. Ми ж хочемо бути вашим острівцем стабільності, тримаючи вас у курсі змін та приймаючи важливі рішення разом на основі реальних даних.
Навіщо потрібен контент-маркетинг?
Якісний контент подобається як пошуковикам, так і потенційним клієнтам. Шукаючи рішення для своїх проблем, люди використовують конкретні фрази і очікують побачити сайт з вичерпною відповіддю. Якщо ви даєте таку відповідь, людина стає вашим клієнтом. Пошуковик при цьому, розуміє, що людина вирішила свою проблему з вашою допомогою і можливо, ви допоможете й іншим, якщо вас знаходитимуть вище за відповідними запитами.
Чому важливо досліджувати ключові слова?
Дослідження ключових слів допомагає зрозуміти, як ваша цільова аудиторія шукає те, що ви пропонуєте. Іноді це абсолютно неочікувані слова і фрази! Вибір правильних «ключів» дозволяє створювати релевантний контент, який поповнить ваш трафік клієнтами і допоможе вам ефективніше змагатися з конкурентами на ринку.