Забезпечуємо мультиканальну підтримку англомовних клієнтів через телефон, електронну пошту, чат, соціальні мережі та месенджери. Задоволений клієнт – найкраща реклама для бренду.
Англомовний customer support — це один із ключових елементів успішного бізнесу, особливо якщо ваша компанія працює на міжнародному ринку або має клієнтів, які спілкуються англійською. Якісна підтримка користувачів не тільки допомагає вирішувати їх проблеми, але й сприяє побудові довіри, підвищенню лояльності та створенню позитивного іміджу вашого бренду.
- Глобальне охоплення
- Підвищення конверсії
- Вирішення проблем клієнтів
- Аналіз зворотного зв’язку
- Покращення наданих послуг
- Зміцнення довіри
- Збільшення продажів
- Утримання клієнтів
Розширюємо клієнт-базу
Підлаштовуємо формат спілкування під стандарти англомовного ринку, забезпечуючи вашим клієнтам комфорт і зручність у спілкуванні зрозумілою їм мовою.
Вирішуємо проблеми
Впевнюємося що клієнти та користувачі отримують потрібну допомогу, що зменшує кількість негативних відгуків та підвищує рівень задоволеності.
Аналізуємо фідбек
Визначаємо слабкі і сильні сторони ваших продуктів і послуг з точки зору клієнта та робимо пропозиції, які збільшують конверсію.
Бустимо продажі
Допомагаємо клієнтам зробити правильний вибір і здійснити покупку тут і зараз. Пропонуємо додаткові продукти та послуги вигідні як клієнтам, так і вашому бізнесу.
Найбільш поширені запитання
Чому обирають Boosters?
До того, як взятися за проєкт, ми завжди впевнюємося що ми на одній хвилі з нашим клієнтом. Ви знатимете що саме ми можемо для вас зробити та скільки це коштуватиме. Поведінка пошуковиків непередбачена. Ми ж хочемо бути вашим острівцем стабільності, тримаючи вас у курсі змін та приймаючи важливі рішення разом на основі реальних даних.
Які канали підтримки використовуються для надання customer support?
Ми надаємо підтримку через різні канали: телефон, електронну пошту, онлайн-чат, соціальні мережі та месенджери. Це дозволяє клієнтам обрати найбільш зручний для них спосіб зв’язку.
Коли саме клієнти можуть отримати допомогу?
Вибір робочих годин за вами. Ми пропонуємо цілодобову підтримку (24/7), щоб ваші клієнти могли отримати відповіді на свої питання і здійснити покупку в будь-який момент, незалежно від вашого часового поясу або місця знаходження.